Τρίτο (και να καίει)

Τρίτο άρθρο μέσα σε 2 ημέρες πάει πολύ!

Τρίτο άρθρο μέσα σε 2 ημέρες πάει πολύ;

Διαλέγεις και παίρνεις, εγώ ακόμα δεν έχω καταλήξει, αλλά μάλλον πήρα φόρα απότομα.

Το σημερινό άρθρο, μετά το πρώτο αμήχανο, το δεύτερο εισαγωγικό, έρχεται να δώσει πιο ξεκάθαρα το στίγμα του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος στα τέλη Ιουλίου θα βρεθεί στη Σκωτία.

Η αλήθεια είναι ότι με περιμένουν κάτι celebrities για clubbing και άλλα πολλά πικάντικα στη Μύκονο, αλλά φέτος θα προτιμήσω τον μακρινό Βορρά. Το νησί έχει ήδη αρχίσει να προβληματίζεται και οι ιδιοκτήτες των clubs τα έχουν βάψει μαύρα που δεν θα έρθει το party animal να ανεβάσει το κέφι στα ύψη, αλλά τελικά εάν τους πω δυό κουβέντες αντρίκιες μπορεί και να με καταλάβουν.

Το Jazz & Blues Festival του Εδιμβούργου είναι και φέτος γεγονός, στο οποίο θα εμφανιστούν πολύ σπουδαία ονόματα, όπως οι Roy Hargrove, Eric Burdon, Martin Taylor, Carol Kidd και τόσοι άλλοι, όμως εμένα το καλύτερό μου θα είναι στις 3 Αυγούστου, το κονσέρτο του θαυμάσιου Jacques Loussier, του καταπληκτικού Γάλλου πιανίστα και βιρτουόζου της jazz.

Για όσους δεν τον γνωρίζουν, παρακάτω ακολουθεί ένα video clip στο οποίο ο Loussier με το Trio του ερμηνεύει Μπαχ και άλλους συνθέτες με απαράμιλλη jazz μαεστρία.

Επίσης να προσθέσω για όσους αγαπούν τη Jazz ή είναι τελείως jazz, χτες, στις 11 Ιουλίου ξεκίνησε και το άλλο πολύ μεγάλο Jazz Festival της Ευρώπης, στο Pori της Φινλανδίας (κατά καιρούς έχω δει πολλούς Έλληνες να το παρακολουθούν και καλά έχουν κάνει). Στο Pori της Φινλανδίας πρώτα, εκεί πάνω, κοντά στις λίμνες και μετά στο Εδιμβούργο στη Σκωτία, για την ολοκλήρωση της  jazz πανδαισίας. Αφήστε πια λίγο το τρίπτυχο, ομπρέλα, ξαπλώστρα, φραπές, στο κάτω κάτω θα κάνετε και κάτι διαφορετικό, για να μην μπω ότι μπορεί να σας έρθει και πιο φτηνά.     

Εδώ ο Loussier, που έλεγα παραπάνω, δίνει ρέστα!

8 responses

  1. Για κονσέρτο του Jacques Loussier αξίζει να φτάσει κανείς μέχρι τη Γη του Πυρός! Με ξεσήκωσες για τα καλά.

    (Προσφατα είχα βάλει κι εγώ το Variation Ten, απο το δίσκο Theme And Variations- τα μεγάλα πνεύματα… )

  2. Το Variaton Ten είναι από τα αγαπημένα μου και σήμερα το πρωί το άκουγα πίνοντας τον καφέ μου. Ασφαλώς και στη Γη του Πυρός και στα Ιμαλάια ανεβαίνεις για κονσέρτο του Loussier.
    Έλα στο Εδιμβούργο, είναι μια πολύ καλή ιδέα για τέλη Ιουλίου, αρχές Αυγούστου.
    Δεν γνωρίζω για το φρικαρισμένο πουλί, τόσο καιρό αναγνώστης blog ήμουνα όχι διαχειριστής και τώρα ψάχνομαι με τα γκατζετάκια αυτά, πάντως εμένα δε μου επιτρέπει avatar, ίσως να του έχει κακοφανεί που έγινα blogger 🙂 Πάντως τώρα που βλέπω το πουλί δε μου φαίνεται άσχημο, έτσι όπως το παρατηρώ θα μπορούσε να ήταν και καβούρι με πόδια. Εμένα όμως μου λες γιατί εγώ δεν μπορώ να σχολιάσω στο δικό σου Blog και μου πετάει το σχόλιο στα μούτρα; Τόσο πολύ με έχει άχτι;

  3. ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟ PORI?!?!?!?!
    ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟ PORI?!?!?!?!

    Σε φθονώ, σε φθονώ, σε φθονώ!!!
    Πέρισυ που είχα πάει, πέραν του ότι είχα περάσει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, είχα εντυπωσιαστεί πραγματικά από την οργάνωση, τις προδιαγραφές και τον επαγγελματισμό, μικρών και μεγάλων, εθελοντών και μη!
    Και βεβαια, έχω και μια αδυναμία στην Φινλανδία και δεν το κρύβω.

    Η Σκωτία ακούγεται εξίσου δελεαστική και είναι στα υπόψην, φυσικά.

    Και συμφωνώ απόλυτα, νισάφι με το τρίπτυχο, ομπρέλα, ξαπλώστρα, φραπές -όσο για το “πιο φτηνά” είναι επιβεβαιωμένο πλέον! 🙂

    Καλά να περάσεις και αναμένουμε ανταπόκριση βέβαια, ε;

  4. Στο Pori έχω πάει στο παρελθόν, θα συμφωνήσω μαζί σου, πολύ καλή οργάνωση και κέφι πολύ.

    Φέτος θα πάω στο Εδιμβούργο, δύο jazz festival στον ίδιο μήνα πάει πολύ από κάθε πλευρά, τόσο jazz δεν θα το αντέξω ούτε κι εγώ που η jazz και το τζαζ είναι στο αίμα μου 🙂

  5. Απο το πρωί το σκέφτομαι για Εδιμβούργο… άναψες φωτιές.
    Καλή τύχη με τα γκατζετάκια- ούτε θέλω να θυμάμαι πόσο παιδεύτηκα την πρώτη βδομάδα με αυτά.

    Μου φαίνεται παράξενο αυτό που λες με το σχόλιο. Αν έχει ψηλά στο παράθυρο ένα λουκέτο, κάνε κλικ. Δοκίμασε επίσης να μπεις απο google κι όχι απο το μπλογκ σου.

    ο κάβουρας

  6. αν το σκεφτείς πολύ δεν θα το κάνεις, αξίζει όμως να έρθεις γι αυτό αποφάσισέ το χωρίς πολύ σκέψη

    Με τα γκατζετάκια τα έχω βρει μπαστούνια, τι θέλει η αλεπού στο παζάρι, εγώ μέχρι χτες που λέει ο λόγος έγραφα στο χαρτί, πεισματικά αντίθετος με την χρήση υπολογιστή.

    Κάβουρας και μάλιστα μονόφθαλμος αν προσέξεις 🙂

Leave a Reply

