Πάλης ξεκίνημα!

Ένας φίλος μου λέει ότι είμαι ή του ύψους ή του βάθους. Έτσι είναι, άνοιξα το μπλογκ, πλακώθηκα στα ποσταρίσματα και μετά μούγκα. Τι να γράψω για τούτον τον μήνα, δεν ξέρω, ξεκίνησα να πάω στη Σκωτία, την οποία φυσικά και επισκέφτηκα και στη συνέχεια αντί να γυρίσω πίσω στην Αθήνα, έφυγα για την Νέα Υόρκη κι από εκεί για λίγες ημέρες στην Κορσική όπου με φιλοξένησε φίλος που πρόσφατα εγκατέλειψε το Παρίσι και αγόρασε ένα πέτρινο σπίτι σε μια πλαγιά με θέα τη θάλασσα ώστε να παίζει τζαζ για αυτόν και τους φίλους του, χωρίς να τον ενοχλεί κανένας.  Το πήγαινα λοιπόν γυρεύοντας να κολήσω την γρίπη των χοίρων, αλλά παρά τις φιλότιμες προσπάθειές μου, τελικά υγιής έφυγα, πιο υγιής γύρισα, για να φτάσω τελικά στην Αθήνα πριν από λίγες ημέρες και να στραμπουλίξω άσχημα το πόδι μου σε ένα πεζοδρόμιο και να βρεθώ στον γύψο για λίγες ημέρες!   

Όπως έχω γράψει όλα είναι jazz τελικά σε αυτή τη ζωή κι εγώ που έχω μια ροπή σε κάθετι τζαζίστικο, ξεκινώ ξανά το μπλόγκινγκ (αυτό κι αν είναι μαζοχισμός)  με την μπάντα του Σλοβάκου David Kollar, τον οποίο απολαύσαμε φέτος στην Τεχνόπολη στο Γκάζι.

Άντε ξανά μανά στα ποσταρίσματα!

4 responses

  1. άντε μπράβο!
    περαστικά σας! 🙂

    και γράψτε και τίποτα για τις βόλτες σας, καμιά φωτογραφιούλα, άντε ντε!

    [κι εμείς επιστρέψαμε, περάσαμε τέλεια!]

  2. γεια χαρά Krot, φωτογραφίες σταμάτησα να βγάζω, τις βαριέμαι τρομερά, οι εικόνες μένουν μόνο στον σκληρό δίσκο του μυαλού μου.
    Χρόνο δεν έχω τελευταία και παραμέλησα κάπως το blog, βέβαια ούτε εγώ χάνω από αυτό ούτε κι εκείνο από μένα

  3. Διαμαρτύρομαι εντόνως!
    Εχει φτάσει αισιώς 25 Οκτωβρίου -ευτυχώς 2009 και οχι 2010- και δε βλέπω τιποτα καινούριο.
    Αντε επιτέλους ανεύθυνε μπλογκερ!

    υγ. Αυτό πάλι Σωτία, ΝΥ, Κορσιακή σε μια πρόταση ήταν ξεπεταγμα. Έίκοσι αναρτήσεις βγαίνανε από αυτά τα ταξίδια και δύο τουλάχιστον από το γύψο.

Leave a Reply

